De regisseur van jouw marketingbeleid
In veel organisaties is de stip op de horizon niet duidelijk. Dit zorgt voor onduidelijkheid bij management én medewerkers. Als resultaat ontstaat er een marketingbeleid zonder achterliggend gedachtegoed. De acties die worden uitgezet zijn veelal losse flodders in de hoop meer omzet te genereren, meer klanten binnen te hengelen. Vaak zonder het gewenste resultaat.
Anderzijds begrijpen wij maar al te goed dat het plaatsen van een stip op de horizon lastig kan zijn. Gelukkig hoef je dit niet alleen te doen en kun je onze expertise inschakelen. Zie ons als de regisseur van jouw toekomstige marketingbeleid. Wij zorgen ervoor dat alle neuzen dezelfde kant opstaan en ontwikkelen samen met jou een marketing roadmap.
Strategie en uitvoering
Het neerzetten van een marketing roadmap is één. Maar hoe bepaal je de prioriteiten? Hoe zorg je ervoor dat alle acties ook daadwerkelijk worden uitgevoerd? En hoe meet je de voortgang?
Door een intensieve samenwerking met een strateeg en uitvoerende marketeers zorg je voor maximaal grip op jouw marketingbeleid. Op basis van data wordt er continu bijgestuurd en worden learnings langzamerhand opgebouwd. Middels dashboarding kun jij realtime zien wat de progressie is op basis van vooraf gedefinieerde KPI’s.